kizceannesi beyzanur_kbn bende 30. Haftadan belli çekiyorum sabah uyandığımda adım atmak yataktan kalkmak dönmek işkence gibi çok pis bir agrı
hvvayldz27 Senaasd ne sancı var ne başka birşey nolcak bilmiyorum böyle giderse sonumuz sezaryen galiba
Ebrusnhzl Senaasd doktorum eğer sıkıntı yoksa bebekte ve kilosu normal ilerliyorsa 44e kadar bekliyoruz illa normal dersen dedi🙈
Senaasd hvvayldz27 hadi evde hurma ye squat yap ahududu çayı iç benim 2 cm açıklığım var ilerlemiyor bakalim ne olcak
hvvayldz27 Senaasd yapıyorum kuzum bugün ahududu çayına başlayacam inşallah senin açıklığın da ilerler sağ salim kavuşursun 🥰
Senaasd Ebrusnhzl 44 nedir be 41 den sonra çocuk artık kakasını yapar onu yemeye başlar ilk defa duydum 44 e kadar bekleyen en son 40 kadar beklenir olmazsa suni sancı denerler oda cevap vermezse sezeryan olur
Snggnc2101 Bende 40 +1 oldum iki gün önce kontrolüm vardı gittim 3 cm açıklık ve rahimde yumuşama başlamış bende doğuma dair hiç bir belirti yok sadece belimde adet sancısı gibi ağrı var Doğurmak istiyorum artık sanki yıllardır hamileymişim gibi hiisediyorum😂
Snggnc2101 Kızlar biliyorum zamanı gelince bebek gelir ama doğumu kolaylaştırmak için neler yapabilirim yada neler yiyip içebilirim tavsiyelerinizi bekliyorum 40+1 olduk
Senaasd Snggnc2101 valla kuşum ben squat yapıyorum hurma yiyorum günde 1 saat sıcak düşün altindayim 2 cm açıklığım var bakalım bekliyorum
Ebrusnhzl Senaasd doktorumun doğurttuğu var 44de o yüzden öyle diyor her bebek bir değil birde herkes beklemez zaten 44ü ben bekleyemem sanırım