Canım hiç kendini üzmeye değmez emin ol ki o da sıkılıcak arkadaşlarından. Sadece üstüne düşme Bırak,sürekli, neden gezmiyoruz falan deme tek başına yap istediklerini zaten o sana eşlik edecektir. Çocuğunu kucağına aldığında emin ol ki artık kimseye ihtiyacın olmayacak oda evine daha çok bağlanıcak