yasemiinorhn Kızlar biraz uzun olacak ama gerçekten çok doldum sanırım 😔 Eşimle 5 sene konuştuk 1 senedir de evliyiz. Şöyle geçmişe Bi bakıyorum inanın daha çok zaman geçirmişiz dahaa çok anı biriktirmişiz. Daha 23 yaşındayım eşim 25 yaşında. Her genç çiftin istediği gibi benimde tek istediğim kocamla beraber zaman geçirmek bu benim en doğal hakkım değil mi.? Eşim arkadaşlarına biraz düşkün önceden beri var bu. Sevgili olduğumuz zamanlarda eve girmezdi öyle söyleyim cahili dedim tamam dedik her şeyine göz yumdum. Üniversite kazandım ben kazandığım dönem oda askerdeydi asker yolu bekledim gurbette ben ailem bile yanımda yokken çok emek verdim ona oda bana verdi aynı şekilde ama gel gelelim konu bize gelince hiçbir şey yok. Memlekete gittiğimiz zaman evde bir dakika durmaz beni kaynanamın yanına bırakır kendi saatlerce gelmez eve arkadaşlarıyla zaman geçirir ben defalarca söyledim güzellikle de söyledim kavgada ettik yeri geldi ama ben ne zaman benimle zaman geçir Bi yerlere gidelim Cafe VS değil piknik olur yürüyüş olur ne biliyim daha yapılacak Bi sürü şey var işte yapmıyor. Borcum var benim diyor param yok diyor her zaman bahanesi var. Her zaman param yok der. Bende diyorum her şey para değil evimizde ne varsa yaparım gideriz oturur yeriz maksat gezmek olsun seninle zaman geçireyim ben. 1 senedir böyle ne zaman konusunu açsam benimle kavga ediyor. Bugünde hava güzel dedim yasak olmasa pikniğe giderdik para da yokta dedi bana bende ağzıma geleni söyledim çünkü çocuk geliyor bundan sonra sorumluluklarım biraz daha artacak benim hem bu günlerimizin kıymetini değerini bilelim diye söylüyorum ben ama yok. Seninle kendine gelene kadar konuşmayacağım haberin olsun dedi. Allah rızası için yardım edin ben ne yapıyım daha ben suçlu muyum burda 2 gündür burnumdan getiriyorsun işten sonra eve gelmeyeceğim dedi 😔
annesinin_beybisi yasemiinorhn doymuş sana artık nasıl olsa ceptesin evde onu bekliyosun kaybetme korkusu yok
FusunF yasemiinorhn Odun yanı resmen gerçekten çok ayıp yaptığını sende tek çık yürüyüş yap canım durum falan paylaş görsün
Melekokty yasemiinorhn kafayı yersin böyle bi adamla benden söylemesi ilgisiz bende hamileyim eşim asker ve benim de üstüme düşmüyo bu dönem de bile vallahi boşan gitsin bacım uğraşılmaz bunlarla
Gamzeparlak1 yasemiinorhn seninki Suç bastırmış,konuşmada konusmasin. Biraz da küstü diye siz onunla konuşmayın illaki yaklasacak. Siz kendiniz çıkın ona karışıyor mu,arkadaşıniz vs varsa çevrenizde onlarla organize olsanız. Biraz dikkatiniz dağılır.
yasemiinorhn annesinin_beybisi inan bende böyle düşünmeye başladım zaten 1 2 gündür de bana artık yakın da davranmıyor 😔
blueberyy00 annesinin_beybisi kesinlikle okuduğum an aklımdan geçen buydu 😔 bizde ayni yaşlardayiz arkadaşla 6 yıl beraberdik 2 yıldır da evliyiz paramız olmasa da bahane değil bunlar uzuldum
yasemiinorhn FusunF umrunda oluyor mu hiç güzel söylüyorsun da 😔 kaç kere yaptım yok yine de bana mısın demiyor
yasemiinorhn Melekokty boşanmak çözüm olsa neden evleniyoruz ki madem öylr herkes boşansın en ufak sorunda bu düşüncen çok yanlış kusura bakma bacım ama 🤦🏻♀️
annesinin_beybisi Melekokty iyi huylu olunca iste bizi saf görüyorlar nasıl olsa gözleri arkada değil kadın evde onu bekliyor onu seviyo . ilk evlendigimizde benim esim de öyleydi arkadaşlarından ailesinden kazık yiyince evden cikmaz oldu
FusunF Melekokty sana nerden laf düştü denmez burda herkes yorum yapabilir önce biraz saygılı konuş karşı tarafla akıl veriyorsan sende uygula dedim kötü birşey demedim baktım da 🤷🏼♀️
Melekokty FusunF Kardeşim ben sana mı yaptım senin açtığın bi post mu kendi yorumumu söyledim geçtim seni ilgilendiren ne ? saygısızca konuşmuyorum küfür mü ediyorum densizlik mi ediyorum kendi durumum da öyle demişim zaten kendimi yerle göklere çıkartıp milleti gömmemişim ne tuhaf insanlar var ya yazma bi daha bide bunlarla uğraşıyoruz.
annesinin_beybisi yasemiinorhn zor bir durum ben cok ağladım cok göz yaşı döktüm 4 senelik evliyiz 2 senesi zehir geçti evlendigimiz gunden beri sanki adam evlenmek bir gorevmis de onu halletmiş gibi davrnamaua başladı bir ilgisizlik alâka yok sanki yeni evli değildik allahım dedim ben bunun için mi evlendim her gece arkadaşlarıylaydi evde olduğunu zamanlar da telefon elinden düşmezdi tek kisilik bir hayattı benimkisi ablasını aradim böyle giderse bosanicam dedim ben babamin evinden ac gelmedim sadece evi gecindirmekle koca olmaz dedim artik ablası ona ne dedi ne demedi bilmiyorum ablasıyla konusunca biraz degisti sonradan arkadaslarindan ailesinden kazık yiyince de hepten eve bağlandı şimdi sen olmasan bana naparim diyor
yasemiinorhn Gamzeparlak1 yok yakınımda hiç arkadaşım yok işte olsa bende aynısını yapıcam ona da bütün arkadaşlarım üniversite okuyor benimm hepsi okuluna gitti
FusunF yasemiinorhn karşına alıp konuş canım güzelce bu şekilde mi sürecek evliliğimiz falan de yaşından dolayı olgun olduğunu düşünmüyorum erkekler geç olgunlaşıyor maalesef
Gamzeparlak1 yasemiinorhn O zaman kendin cik, yürü,cafede otur çay iç. Sorarsa herkes kocasıyla ben kendimle geziyorum dersin. Belki agrina gider,her insanın nefes almaya ihtiyacı var. İki çay içip eve gelmek çok bı para değil,bahane üretiyor eşin.
blueberyy00 yasemiinorhn haklısın ama bırak biraz kusuyorsa kussun kıymetini anlar belki üstüne düştükçe simariyordur eşin dAha çok umursamaz o naparsa yapsın sen üstüne düşersen