Arkadaşlar evlilikte ilk başta yanlış gördüğünüz şeye göz yumarsaniz fazlasıyla geri dönüyor emin olun. Bu birazda esin kişiliğiyle ilgili tabi bende eşimi zorla arkadaşlarıyla plan yaptırıyorum çünkü asla uzak durmuyor benden 😀 çarşıya gider işi neyse onu halleder döner . Eşim asker nobetle çalıştığı için sanrım duskunlugu zaten orda vakit geçiriyorlar devamli.birazda biz öncesinde sevgililik nisanlilik 6 ay sürdü 1 yıllıkta evliyiz olurda işte farklı birsey yerlerse ici rahat etmez bana da gönderir . Yani bunları ben diyorum diye yapmıyor ben sadece ona bu evde eşit olduğumuzu anlattim.biz en başında bir susarsak inanın değişmez onun yerine sen arkadaslarinla gezsen aynı tepkiyi verebilir mi hemen evli kadın evinde durmalı olur evli erkek olunca geçerli olmuyor onlara göre