Aleybcksz bende iki atsam dünyanın işini yapmış gibi yoruluyorum sağlık ocağına giderken yürüdüm bayağı uzaktı ondan yüksek çıktı sandım, gerçi onlar normal dediler ama bugünde yüksek çıkınca yürümekle alakalı olmadığını anladık, tansiyon aleti almam gerekli önerilerinize açığım birde yemememiz yapmamamiz gereken birsey varmi ben bugün tahlil verirken doktor çıkmıştı soramadım.