Aleybcksz tansiyonunuz gebelikte normal nabzınızda normal, hamilelikte vücuttaki kan hacmi artar anne karnındaki bebeğe yetebilmek için bu artan kan hacmi de damarlara normalden biraz daha fazla basınç yapar bu da tansiyonu yüksek tutar ama çokta değil, tansiyonunuz gebe olmayan kişilere göre yüksek ama gebelere göre normaldir, nabzınız 135-145 gibi olursa o zaman çok yükselmeye başlıyor demektir, 111 nabız sadece yürümekte olan veya biraz stres yapmış ya da hafif heyecanlanmış bir hamilenin nabız ölçüsüdür, 90-95te zaten hamile olmayan yürümekte olan bir insanın nabzıdır, yani nabzınız da normal, telaş yapmanıza gerek yok, sadece bol su, ve arasıra turşu bir iki tane veya limonlu su içerek tabi abartmadan bunu da düzende tutabilirsiniz , bu nabız size ara sıra çarpıntıda yapabilir yani taşikardi, stressiz sakin ortamlarda bulunun o arada sessiz olun hemen geçer…