Yesimkose cd dogrudur vermiyo malesef gerci ben sormamistim hatta ama bebegin fotografini veriyo.Baya ilgili doktor.Para icin hasta muayine yapan biri degil ozellikle.Bende bebekte barsakta parlama gormustu mesela.Bana 2-3hafta sonra gel randevu almadan odemede yapma dedi ben tekrar bakarim dedi barsaklarina bu benim cok hosuma gitmisti mesela ilgilendi cok iyi cunki.Esinle girersin o kameraya alir.