Kızlar merhaba. Allah hayırlı ve kolay doğum nasip etsin inşallah hepimize. Bizde yarın 39 olacağız ama hala belirti yok 38 e girişte çatı muayenesi oldum normal doğuma elverişli,kaslarda yumuşak dedi. Ama kanala girmemis boyle olursa 41 e kadar bile beklermiş. Sizin bebisler kanala girdi mi girmediyse suni mi verilecek?