38 e girdim ve bugün sancım vardı çok çok küçük de kahverengine yakın akıntım geldi çok korktum 😟 simdi sancımda akıntımda geçti ama yine de doktora gitmeli miyim kızlar.cuma günü kontrolde herşey normal ocağın ilk haftasına kadar bekleyeceğiz dedi doktorum