Ilkayy çok heyecanlı ya 😍 bizimde kgsi baya olmuş ama pek inanamıyorum hep zayıf cocuk doğurduğum için 🤣 çarsamba son nstye gidip cumartesi korona testi vericem anestezi görecek beni de . Pazartesi de saat 10 da da doğum insAllah 🤲🏻 Zaman daraldıkça korku heyecan hat Safada 😌