balbocegim27 iki sefer sancım var diye acile gittim 2 saat bekletirler açılmam devam etmediği için düzenli sancın olsun öyle gel dediler doğumumla ilgili sancı bekleyecekmişim Pazartesi kontrolüm var inşallah bi sonuca vardırırlar ilk hamileliğim endişelerimden stresimden çoğu şeyi sormayı bile unutuyorum saolsun doktorlar da ilk hamileliğiymiş demiyorlar etmiyorlar bişey anlatmıyorlar sormadıkça 😒😒