Busra6034 Herkes nerede okusam illa sola yat diyor kan akışı sebebiyle. Ama bu sağa yattığınızda kan akışı olmadığı anlamına gelmiyor tabi. Kendi doktorum da özellikle bir şey demedi. Instagram keşfette gezerken bir kadın doğum doktorunun bu konudaki postuna denk gelmiştim. Doktor şöyle yazmış. Gebelikte sağa yatmak ya da sola yatmak yoktur annenin kendini konforlu hissettiği taraf vardır. Zaten büyüyen karınla isteseniz de üzerine yatamazsınız o yüzden kendini hangi tarafta rahat hissediyorsanız oraya yatın şeklinde yazmıştı. Kaldı ki düşündüm aşırı mantıklı geldi.