Busra6034 Kızlar 17 haftalık hamileyim gece saga sola yatış pozisyonu fark edermi be tarafa yatmam gerek bu haftada
Dilekcnkn Busra6034 38 haftalığım sağ sol karışık yatıyorum canım genelde sola öneriyorlar ama illa o şekilde yatacaksın diye bir kaide yok
Busy Busra6034 20. Haftaya kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz. Sonrasında dikkat edersiniz sola yatış en sağlıklı pozisyon anne ve bebek için
Asyaveannesi36 Busra6034 doktorumda gittiğim perinatoloğumda iki tarafına da yatabilirsin dedi sırt üstü yatarsanız kan basıncı azalır bebeğin dedi sürekli sol olmaz sol da sağ da yatabilirsiniz
Hande1 Busra6034 en sagliklisi sola yatmak. Kan dolasimi daha hizli oldugu icin oneri o sekilde doktor tarafindan
Nnefri999 Nasıl rahatsa öyle yattım ben.Zaten irerleyen haftalarda göbüş büyüdükce uygun pozisyonlara yatmaya başlıyorsun.Yani yüz üstü artık yatamıyorsun falan işte.31 haftadaylm sağda yatıyirum solda sırt üstüde 🤷🏻♀️
Nnefri999 Busra6034 evet bende duydum ama ikimizde memnunuz 😅 rahat pozisyon olmayınca zaten belli ediyor bizimki
Ozgull11 Busra6034 bu benimde araştırdığım konuydu sola yatın yazıyor genelde ama benim solda ki bebek çok rahatsız oluyor sanırım aşırı tekmeliyor ama her zaman sağ tarafa da yatmak istemiyorum o taraftaki yavrum tepki vermiyor ama ona da ben kıyamıyorum 😣😣
bahtnurr1 Busra6034 o haftalarda yat yaa zaten tek tarafa belli süreden sonra yatamıyorsun 36 haftadayız döne döne yatıyorum
Ozgull11 Busra6034 evet teyzesi tek yumurta ikizi kızlarımız var Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin hepimize
Busra6034 Ozgull11 ayy ne güzel amin kuzum inşallah rabbim saglıkla kolaylıkla kucagına almayı nasip etsin bende dün ögrendim çok şükür benimkide kız 💜🙏 isim düşündünüz mü minik prenseslere 🙂
Ozgull11 Busra6034 rabbim cümlemize nasip etsin kuzum sağlıcakla kavuşalım inşallah biz birine rahmetli kayınvalidemin ismini vereceğiz gülizar diğerine zülal yada zümra diye düşünüyoruz ama net olamıyorum 🤔 siz prensesinize isim düşündünüz mü 🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 Busra6034 kuzum bende 15+5 hamileyim ama nedense hamileliğin başından beri sola yatıyorum bu sol tarafimi yok etse de gece sağa yatsam bile soldan uyanıyorum sanırım ikimizin de en rahat ettiği pozisyon bu olsa gerek
Busra6034 Minnakkurabiyeveannesi27 bende çok dikkat etmeye çalışıyorum sola yatmak için ama illaki uyku esnasında dönüyorum bide tetenoz aşısı oldum sol kolumdan yatamıyorum üstüne
Minnakkurabiyeveannesi27 Busra6034 keşke sağ kolunuzda yaptirsaydiniz neyse uzun süre sırt üstü yatmadiginiz sürece sorun olmayacağını düşünüyorum
Busra6034 Minnakkurabiyeveannesi27 hemşire direk sol kolunu aç dedi zaten geceleri hiç uyuyamıyorum lavaboya çıkmaktan 😂