Alyaam hakkınızda hayırlısı olsun. Ama stres heyecandan uzak durun bence. Madem çok etkilenirsiniz sizi etkileyecek postlari okumayin. Doğum yaklastikca bubtarz korkular normalmiş. Ama ne kadar sakin olursan doğum o kadar kolay olur. Siz güzel günlerin bebeğinizin hayalini kurun.