Deletedmom82 bugün tam 18 haftalığız,27 Aralık görünüyor şimdilik,cinsiyetimiz kız ikili ve üçlü yaptırdım ama üçlünün sonucunu doktorum henüz görmedi,dörtlü var,detaylı var,şeker yüklemesi var,sonra aşı var,var da var 😄sorun olarak enfeksiyon geçiriyorum şu an kum döküyorum üstüne bide ☺️ Korkarakta olsa antibiyotik kullanıyorum ne yapıyım doktorum verdi,Allah daha fazla problem yaşatmadan güzel doğumlar nasip etsin hepimize ☺️🙏