Deletedmom434 Sağol canım çok şükür normal çıktı benim bide düşük riskim vardı dün gece rüyamda 29 haftada oluyorum kanamam oluyor bebeğin yaşamaz diyorlar rüyadan ağlayarak uyandım uyku falan kalmadı bide hala etkisindeyim ya çok kötü bir durum Allah kimseye yaşatmasın 😞