Deletedmom434 iki gün önce gece sancı girdi belimden kasığıma çok korktuk geçti önemsemedik dün gece de 12 1 gibi aynısının daha kötüsü oldu sancı belimden sağ kasığıma girince Dr u aradık hastaneye çağırdı nst ye bağladılar orda sancı çıkmayınca normal dediler ama Dr cuma günü alttan bakcak🤦🏻 daha haftam küçük neyin sancısı anlamadım 20+6 yım bugün.