Ntugba Elcnerdgn evet canım erken doğum oldu sağlıkla kucağıma alırım insaalah yavrumu. bel karin agrım başlamıştı canım doğum başlamış ama normal doğum için yeterli değil tam sezeyana aldılar ve normal doğumum başladı suyum geldi bebek geldi
Elcnerdgn Ntugba canım Allah yardımcın olsun benimde belim ağrıyor sadece ama soluma yatıp uzanınca geciyor senin hep mi durmadan ağrıyordu bende tereddüt ettim şimdi
Cnnhls Ntugba Sağlıkla kucağına al canım insAllah kilosuda öyle az değil merak etme toparlar insAllah Allahın izniyle haftası çokta küçük değil ne gibi sıkıntısı var şuan solunum mu bi de nasıl bi agrin vardı da doğumun başladı 😔
Ntugba Cnnhls evet canım agrım var ama sancim çıkmıyordu karin bel ağrısı vardı tam sezaryan aldılar narkoz vericilerdi bebegim ameliyathanede normal dogdu
evremina Ntugba canım sende dikiş var mıydı ? Yanlış mı hatırlıyorum, sağlıkla bebeğini kucağına alacaksın inşallah
suzann Ntugba Şu an içinde olduğun duyguları o kadar içtenlikle hissediyorum ki içim yeniden acıdı. Allah'ım bebeğine güç versin dirensin ve onu sevgiyle bekleyen annesinin kollarına sağlıkla gelsin inşallah.
Ntugba suzann inşallah canım inşallah sağlıkla kucağıma alırım yavrumu allah'ım herkezin yavrusunu inşallah bende alırım sağlıkla kucağına
Cmr2012 Ntugba canım benim rabbim birbirinize bağışlasın sizi inşallah sağlıkla çıkarsınız serklaj olmuştun demek ki çok fayda etmemiş
Sema166 Ntugba Canım mesajlarını hep görüyordum en azından biraz büyümüştür yavrun 30 hafta çok kötü bi hafta değil inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz sağlıcakla 🙏🏼 Kilosu nasıl iyimi peki bizimde erken doğum riskimiz var aceleciler biraz
Ntugba Sema166 evet canım baya aceleci davranı 1420 gram canim ama siz kendinizi ihmal etmeyin en başından beri dikkat edin
Elcnerdgn Sema166 benimde erken Doğum riskim var 2gündğr belim ağrıyor korku geldi bak şimdi banada 😞
Sema166 Ntugba Haftalık kontrol oluyor bakalım ne olur sonu kilosuda iyimiş canım haftasına göre inşallah sorunsuz kavuşursunuz 🙏🏼 peki nst de sancı çıkmıyo ama sancım vardı demişsin nasıl dı ağrın
Hhande Ntugba ayy canım allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini ne oldu öyle durup dururken normal demişti yadoktor
Sema166 Elcnerdgn Senin riskin neydi canım yani sıkıntı neydi kaç hafta inşallah durur minikler içerde 🙏🏼