Ntugba hayırlı olsun canım Allah evinize bebeğinle beraber tez zamanda gitmeyi nasip etsin. Ağrın olduğunu okumuştum doktor normal dedi diyordun nasıl anlamadı 😔 kötü şeyler düşünme ben kendimde 7 aylık doğmuşum erken doğan bebekler güçlüdür ben inanıyorum sizde sağlıkla çıkacaksınız o hastaneden