ayse29 karnım.belim agriyodu doktora gittim normal dedi nst de sancim çıkmadı eve geldim nisanım geldi doktora söyledim hemen gel dedi gittim yatisim yapıldı sabaha kadar şancı çektim sabah sezaryene alındım işlemler yapılırken ameliyathanede normal doğum yaptim