Minik_mucizem2 sonuçlar düşük olsa sıkıntı olurdu ama sizinki tam tersi yüksek benim esimin degerleri daha yüksekti cok güzel dedi doktor ama bu sizin tahlilde kirmizyla işaretlenmiş yüksek denilmis bakalım doktor ne diyecek . bu isler belli olmaz normal yoldan oladabilir olmayadabilir her yolu dene bizim 4 senedir olmadı normal yoldan tüp bebek deneyeceğiz