Minik_mucizem2 https://imgyukle.com/i/kk0t4y https://imgyukle.com/i/kk0Zhh https://imgyukle.com/i/kk0MrM Ne düzeyde tedavi gerektiriyor mu bilenler yardımcı olabilirmi
hilaleee Minik_mucizem2 bak o pembe olarak gösterilen varya. Ünlem var kenarlarında onlarda sknti var demektir bu. İnternete hepsini teker teker yaz o değerler kaç aralığında olması gerekiyormuş ona göre yorumlayabilirsin ben o şekilde bütün sonuçlarımi doğru bulabiliyorum 😌
Elifdikel Minik_mucizem2 burda referans değeri dışında olanlar yüksek olan sonuçlar yüksek olması iyi bişey zaten bende anladığım kadarıyla bir sıkıntı Göremedim
Minik_mucizem2 hilaleee teşekkür ederim . Normal yoldan kalabilirim diye düşünüyorum. Ama düşük değerler de var gibi anlayamadim
Bebek4545 Minik_mucizem2 şöyle düşün sperm sayısı en az 16 milyon olması lazım senin 40 milyon çıkmış. O yüzden kırmızı olmuş ben bir sıkıntı olduğunu anlamadım. Bence normal
Minik_mucizem2 Bebek4545 ileri haréketlilik önemliymiş galiba . Normal yolla kalabilirim ama düşük gibi anlayamadim
Minik_mucizem2 Bebek4545 bugün sonucları aldı eşim doktor yoktu pazartesi günü gidecek ama ben burada sizlere de sormak istedim
Bebek4545 Minik_mucizem2 Hayir ileri hareket gayet güzel bence. Benim eşimin yüzde 1 di takviyelerle yükselttik onu. Şimdi hamileyim. Sjzjn değerleriniz çok çok daha güzel hiç meeak ediommoealini bozma
Minik_mucizem2 Bebek4545 ay öyle mutlu oldum ki şuan. Içim rahatladı. Yani gayet iyi herşey gebeliğe engel bir durum yok ortada
Minik_mucizem2 Ozlem555 Allah razı olsun sizden . Rabbim bin kere razı olsun çok sevindim . O kadar üzüldük bu duruma