Minik_mucizem2 bizdede hareketlilik dusuktu kadin dogum doktorlari sknti yine dedi devlette bir iki üroloji doktoruna göründü devlette sıkıntı yok dedi çünkü pandemi doneminde cok onemli ameliyatlari yapmiyolardi ben eşime var dedikce doktorlardan iyi mi biliyosun dedi hakli cikicam göreceksin dedim. Ozele gittik iki doktora ikisi de ameliyat olman lazım dedi. Ameliyattan 40 sonra ben hamile old ogrendim. Size bi tavsiye daha vereyim tek doktorla kalmayin biz kalsaydik belkide hala bekliyo olurduk