ikramomm Bende 15 günlükken öğrenmiştim daha silikti karın ağrısı bende yaşamıştım sebebi yerleşme ağrısıymış doktorum öyle demişti vücut kendini hazırlıyor bazılarında yerleşme kanamasıda gelebiliyormuş hiç kötü düşünme hep iyi düşün. Sağlıkla gelsin 🙏🏻