Zehraspl ikramomm hayirli olsun canim hamilesin bendede boyle cikmisti ve suanda 14+6 haftalik hamileyim
Calisananne25 ikramomm ben de ilk öyle sanmıştım hastanede hemşirelere gösterdim çok net demişlerdi 🥰
ingene ikramomm sizinle nisan ayında ovulasyon testleri hakkında konuşuyoduk o zamandan beri deniyosunuz diye biliyorm ama? İkinci deneme demişsiniz .acaba farklı birseymi denediniz bu ay
ikramomm ingene ingene hayır Ağustos ayından beri deniyorum ilk ay tutmadı zaten bu ikinciydi ovülasyon testine de gerek kalmadı 🥰
gbyalcin ikramomm hadi bakalım hayırlısı olsun 🤭 pazartesiye kadar biraz daha yükselir değer. Çok heyecanlandım bana da haber verir misiniz sonucu 😊
adsmom ikramomm Benim daha bile az gözüküyordu çizgi ama şuan 19 haftalık olduk :) olumsuz şeyler getirmeyin aklınıza bebekler ilk zamanlar annelerine öyle bir tutunuyor ki.. siz yeter ki kendinizi boş kaygılarla üzmeyim. Hayırlı olsun ❤️❤️