ayazugurmom Canany bende şuan tam onlarla uğraşıyodum evdeki işleri halledip bi duşa gircem ütü yaptım şimdi giyceğim tişörtümü falan eşimede haber verdim dua edin bugün doğurıyım canım
Cinarsmom21 ayazugurmom inşallah bende senin için dua edeceğim inşallah gerçektir belki birbirimize ettiğimiz dua kabul olur allahın izniyle 🙏🥰
ayazugurmom Cinarsmom21 amin canım inşallah peki sen sabah gittiğinde ne dedi doktorlar tam olarak sana yalancı sancı falan mı dedi yoksa yeterli açıklık yok diyipmi gönderdi doğum ne tahmini ne zaman başlar eder falan bi açıklama yaptımı?
Cinarsmom21 ayazugurmom 38 +3 Nst örüntümü attım daha bekleyeceksin dediler bel ağrım falan var açıklık 1 cm sancım devam ediyor halen bebek taşikardi dediler kalbi hızlı atıyordu ama geri gönderdiler
ayazugurmom Ebrk amin canım inşallahh tek dileğim isteğim bu içten dualarınız için çok çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla yavrularımıza kavuşuruz inşallah 😘
ayazugurmom Cinarsmom21 anladım bakalım bana ne diyecekler allahım sanada sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallahh canım
ayazugurmom Cinarsmom21 tamam canım eşimi bekliyorum bende gelsin çıkcaz 1 saate gelicek oda bende hem zaman geçsin diye biraz daha dur öyle gel demiştim bekliyorum bakalım
Cinarsmom21 ayazugurmom bende gideceğim ama başka hastaneye öğlen 1 2 gibi bizde aynısını dedik eşimle o arada squat falan yapıcam
ayazugurmom Cinarsmom21 bende yapıyım diyorum ama baya sıklaştı ve şiddetlendi ağrılar zorlanıyorum hareket etmekde
ayazugurmom Cinarsmom21 bu arada hurma ye canım rahimin açılmasına yardımcı oluyoo çok fazla kişiden duydum bende yiyordum son 1 haftadır belki açıklığım vardır gidince görücem bakalım
Cinarsmom21 ayazugurmom bir hurmayı denemedim onuda giderken hastaneye alacağım son çare artık hurma 🤤
ayazugurmom Cinarsmom21 geldim canım hastaneye açıklığım 5 cm olmuş yatış verdiler suyum azalmış doğum başlamış 10 cm olana kadar beklicez doğurcam inşallah bugün
serifenur60 ayazugurmom cok sevindim canm saglikli sekilde kucagina alirsin insAllah bnde 35 haftalik hamileum bnde 38 de dogursam ya ne guzel olur 40 a kadar beklemek istemiyorm
Egeninannesi1 ayazugurmom çok güzel zamanda gitmişsiniz inşallah bundan sonrası su gibi geçer gider 🙏🏻🙏🏻
Cinarsmom21 ayazugurmom hadi gözün aydın hayırlısıyla inşallah bende hastanedeyim 2 cm olmuş bekliyorum bakalım ne diyecekler
Sblatc ayazugurmom ağrıların şiddeti ve sıklığı artıyo mu? Bir de 3 bardak su için solunuza yatın.1 saat içinde geçerse yalancı, geçmezse gerçek olabilir. Ebe söylemişti bunu