Cinarsmom21 normal ama dikişli doğum oldu çok az dikiş sızlamam var onun haricinde çok iyiyimm açılmam çok hızlı oldu hastaneye 2de 4 cm le girip 5 bucukda 10 cm doğurdum ilk olmasından kaynaklı saat 10-11 bulur diyorlardı açılman ama allaha şükür hızla açıldım ve doğurdum daha detaylı bi doğum hikayesi postu biraz daha toparlamdığımda açarım inşallah allah sizede kolaylıkla doğumlar nasip etsin inşallah