Sancı belinden girip karnında dağılarak mı bitiyor seni kıvrandırıyor mu yoksa dayanabilecek gibi mi hafif girip çıkıyor mu doğum sancısı istem dışı seni kıvrandırır eğilip beklersin ama inan korkulacak bişey değil arası uzun doğum yaklaştığında bile beş dk bir girdiğinde bile daha 4-5 cm açıklık oluyor yani öyle hemen sancı girdi doğum diye bişey yok nişan da az da olsa kan lekesidir öyle adet gibi şarıl şarıl kan gelmez suyun gelse bile vaktin var