Edanurkeles arkadaşlar bence arkadaşın dedikleri doğru olabilir sübyan denen birsey var biliyormusunuz bilmiyorum.ve benmde yıllarca bitmeyen sıçramam var ve ben profösör doktorlara gittim ve çözüm bulunamadı anlam verilemedi ve uyku eeg çekildim buna rağmen bir çözüm bulunamadıve bana doktor dediki senin işin hocalık dedi.böyle şeyler olabiliyor canm.evet belki arkadaş yanlış bir şekilde yanlış bir yerde anlatmış olabilir bu yaşadığını ama sübyan diye birsey var benm teyzemdede iki defa ölü bebek oldu ve hiç bir sorun yokken.ve hocaya gidip sübyanla ilgili birsey yaptırmıştı.yani böyle şeyler gerçek