seon90 burada sorun gerçeklik ya da inanıp inanmama mevzusu değil, insanlar korkuyo ki olabilir çünkü ben de çok korkarım. Sizin yazdığınızı okurken bile tüylerim diken diken oldu mesela. Arkadaşların eleştirip tepki gösterdiği de o yoksa kimse o yazıyı yazan arkadaşa inanmıyorum dememiş