Nuremo canım herşeyi denedim zaten olmayınca olmuyor keşke denemeseydim diyorum şimdi okadar akadar acı çektim doktorum dönmez bu bebek sıkışmış resmen demişti ama her yolu denedim simdi pişmanım ama keşke doktorumu dinleseydim sezeryan okadar abartılıyor ki anlamadım 3kere sezeryan oldum çok şükür bı sıkıntım olmadı buda dördüncü olacak inşallah bende herkez normal olsun isterim ama olmayabiliyor ilk dogumumda normal ve okadar da kolay geçti ama sezeryande zor değil gerekiyorsa korkmasın kimse