Nuremo zorunlu sezeryan oldum kordon dolanmıs,bebegım kakasını yapmıs ve yuzu ters dondugu ıcın.doktorum normalcı o gun hastanede 12 dogumun 10 tanesını normal yaptırdı sadece ıkı kişiyi sezeryan yaptı. Evet sezeryan sonrası ılk saatler biraz agrılı ama anlattıgın gıbi ölüm gibi değil.normal dogum yapıp 10 gün ayaga kalkamayan arkadasımda var. Acı kişiden kişiye değişir! O yuzden keşke boyle acık acık cektıgın acıları her sezeryan olan kişi cekecekmıs gibi anlatmasaydın. Sırf senın gibi anlatanlar yuzunden aglayarak girdim sezeryana ben. Hamıle psıkolojısı zaten kotu bi de bu dogum hıkayelerı...