Ay27 canım kesinlikle normal dogum yanlısı bir doktor araştır doktor çok önemli.. beniö doktorda aynı şeyi söyledi her dedigini dinlediö ama sonuç sezeryan... ama şunu söyleyim 1. Mahremiyet olmadıgı için devlet istemedim normal dogum olursa muameleyi kaldıramam diye. 2. Hastaneden çıktıktan sonra iyi ki öZel ve bu hastane dedim. Çünlü ilgi alaka çok ama çok güzeldi hep rahatlatıcı davrandı hemşireler...