Yagmurbaran iremvebebisi kızim olacak iki isim var aklımda biri yagmur biride liya artik nasip bi doğsun🙈
iremvebebisi NurZenkin hep uyuyor ama öyle pozisyonlarda ki hayatta görünmüyor 😀 bakalım umudumuz bidahaki randevuya kaldı 😀
Ozlem2206 iremvebebisi değişmezse oğlumuz olacak hayırlısıyla😊 ismini Muhammed Alparslan olarak düşündük👼🏻
Aslinin-annesi Bizimkisi kız olacak kısmetse, 20+2 yiz. Ben kız ismi olarak Bensu ismini seviyorum, erkek olsaydı Bulut koyacaktim.
Ant_gma iremvebebisi bizde 29+2 yiz oğlum olacak adını Arel asaf koyduk 🤗 deniz ismini de çok düşündük ama Arel asafa karar verdik 🤗
Melekanne91 eylulmucizesi27 oyle mi nasil kardesiniz yaramaz mi hareketli mi sakin mi 😅ismi tasiyor cunku cocuklar
eylulmucizesi27 Melekanne91 sakin bir çocuk ya bebekliğinden beri şimdi 18 yaşında tabi biraz deli dolu kanı fazla kaynıyor ama hep neşeli insanları güldüren ama başkalarının yanında ağırbaşlı utangaç bi çocuk olmuştur ❤️
Sblatc iremvebebisi 32.haftaya girdik kızımız olacak inşallah. İsime tam karar veremedik ama Ahsen ya da ahsen hüma düşünüyorum. Ahsen en güzel şekilde yaratılmış demek, Hüma geldiği yere mutluluk getiren, talih kuşu anlamına geliyo.
Sblatc Zeynep0607 önemli olan kuran da geçip geçmemesi değil diye biliyorum. Ne manaya geldiği önemli. Kuran da kötü insanların ismi de geçer ya da çok bi manası olmaz. Mesela aleyna ismi kuranda geçer ama arapça da üzerinde gibi bi manası var.
birkizbirerkekannesi iremvebebisi 34. Haftamdayim oğlumuz olcak Allah’in izniyle, Egemen düşündük ismini. Birde 6 yaşında kızımız var ismi İlkim ❤😊
QueenMommy birkizbirerkekannesi 20. Haftadayım bende Egemen koydum ismini Sağlıkla gelsin Egelerrr ☺️💙💙
July Bugun tam 18 haftalik olduk gecen gün cinsiyetini ögrendik kızımız olucak insallah adinada Masal diye karar verdik 💕
Beyzabeser Yarın tam 26 hafta oluyoruz. İsminide Eylül diye düşündük adıyla yaşasınlar sağlıkla kavuşalım inşallah 😍🌸💕