yaseminmelih585 Ben 14haftalığım cinsiyeti bekliyorum eğer kız olursa ülkü erkek olursa düşünmedim henüz ya 😊
Durubebegim iremvebebisi 28+0 kızım olacak ismi Roza olacak İngilizce ve farsça anlamı Gül çiçek Kürtçe gündoğumu demek🥰
Bur-cu iremvebebisi 12+4teyiz bugün kıza benziyor dedi ama net konuşmadı . Kızım olursa adını Rüveyda koymak istiyorum. Oğlum olursa adı Ali olacak eşim öyle istediği için 😳
iremvebebisi Valla biz 15+4 olduk hala cinsiyetimiz belli değil 😀 isim konusunda da net bişey düşünemiyoruz bu yüzden 😀🐣
NurZenkin iremvebebisi bizim utangaç prenses 24+0 da gösterdi kendini senin bebiş te nazlı sanırım 😁😁
Bur-cu iremvebebisi benimde öyle 🙈 bir isim daha koyalım yanına diyorum eşime hayır sadece alibolacak diyor 😂 aslında hiçbir şey de bu kadar ısrarcı değildir genelde benim dediğim olur o yüzden kıyamadım ya kabul ettim .
Tuliy5 Zeynep0607 Lina Kuran’da geçmiyor yalnız. Kuran’da geçen kelime Line, Lina değil. 😉 Anlamı yanlış biliniyor maalesef Lila daha hoş, güzel bir renk.
iremvebebisi NurZenkin hep uyuyor ama öyle pozisyonlarda ki hayatta görünmüyor 😀 bakalım umudumuz bidahaki randevuya kaldı 😀