dml33 amcam sağlık çalışanı. Hepimizi Adana’ya gönderir adana da herşey mersinden iyi der. Büyük şehir olmasının nüfusunun doğuya daha yakın olmasının çok avantajı oluyor. Çevre illerde olmayan bölümler doktorları adana da bulunuyor. Ama inşallah kimsenin ihtiyacı olmasın. Allah yokluğunu da gostermesin