Annesininkuzusu01 momm33 Merhaba 33+3 haftalığım bende Medical Park’a Dr. Nesrin Ceylan Aydın’a gidiyorum 🤗🌸
dml33 meleginannesi33 bnm çok yeni daha yeni ogrendm gitmedm ilk hamileligimde arzu doruga gittim doğumu onla yaptm
Xxxseliiiin meleginannesi33 bende doğum için geldim Mersin’e forum yaşam sultan hanıma gidiyorum çok çok memnunum şeker gibi kadın valla iyi ki gelmişim
Bebegmbenm dml33 merhaba bende arzu doruk a gidiyorum doğumu da onda düşünüyorum memnun kalmış mıydınız normal doğum olmuştu dimi
dml33 Annesininkuzusu01 sağol cnm 1 ödeyip bi odememe yok demi orda bnm ilk hamileleigimde arzu hanıma gidiyordm oleydide hastane farklı herhalde
dml33 Bebegmbenm yok cnm bnm acil sezeryanla alındı skintili hamilelik yaşadım baştan beri suyum azdi kontrole gittim hareketini sordu az dedim baktı hiç hareket etmio dedi yatış verdi akşam 4e kadat bekledk hareket etmeyince sezeryanla alindim ama guzeldi sezeryanda
Hycnlanne_0903 dml33 kaçını hafttada oldunuz sezeryan bu hafta ben de aynı bu durumdan seseryana girdim 36+0 da bebeğim küveze girdi 😞
Didem09 Mersinlinin ama İstanbul’da yaşıyorum 😓 9+4’üz biz de, yata yata, yiye yiye büyüyoruz ☺️ Size sormak istedim, sakatat tüketiyor musunuz? Canım 2 gündür şırdan istiyor ama korkuyorum 😓
momm33 Didem09 normalde de çok nadir yerdim zaten o yüzden tüketmiyorum ama dün canım inanılmaz burger çekti ve yedim 😱
elifeari Didem09 ben üç ısırık kokoreç yedim. Çiğköfte ve sushi de iki kez yedim. Temiz ve güvenilir ise yiyebilirsiniz yazıyor nette. Ya toxoplazma testiniz iyi miydi? Nette. Öyle yazıyor. Bu etlerden bir hastalık olusuyormus vücudunuzda bağışıklık yok ise bebeği öldürüyormuş. Ben yaptırdım bağışıklık var dedi doktor.
Bebegmbenm dml33 aynen 250₺ ödüyorsun diğer randevu da ödemiyorsun kontrolden sayılıyor. Ayda bir veriyor bize randevu şu an için