Gul2808 bende 14 üne balcaliya randevu aldım. Bir hastanede dosyam olsun diye gebelik için. Cuneyt evrukeye gidiyorum özel muayane. Balcalida bölüm başkanı ve hematolojide de özel muayane oluyorum kanser hastasıyım. 13 senedir balcaliya gidip gelirim. Eğer poliklinik hizmeti alacak iseniz çok sıkıntı oluyor ama ücretli muayanelerde bir saatte hallet çık işlemleri oluyor. Kadın doğuma gitmedim bu perşembe ilk kez randevu oluşturdum. Fakat hematoloji bölümü iyi cidden.