Msl_ege kız kullandım zaten griptim iki hafta aferin sinüs içtim, aşı oldum, kortizon iğnesi oldum zaten hamile değilim diye. Şimdi düşünüp duruyorum bir şey olur mu diye, doktorum rahat ol ilk ay bebek kendini korur falan dedi ama ben yine de üzülüyorum. Sonra aynı doktora sordum beta 0 çıktı ben sekiz haftalık hamileyim diye cevap bile vermedi. Ki ben 3 haftalık diyorum da son regl 18 temmuz ben 14 ağustosta doktora gittim nerdeyse 4 haftalık yani.