Msl_ege ayyy ben de araştırma hastanesine gittim adet gecikmesinden (20 gün) kist var 10 gün daha bekleyelim adetin gelmezse gel ilaca başlayalım dedi 10 gün sonra için doktora randevu bulamadım özele gittim kist değil kese 6 haftalık hamilesin diyip çocumun kalp atışlarını dinlettirmişti (bu süre zarfında bi çok idrar testi yaptım evde negatif çıkmıştı)🙄