Sizinde başınıza geldı mı kaç zamandır gidiyorum hastaneye ama bir türkü cinsiyet söylemiyorlar. Bakmıyorlarmış artık devlet böyle Bi sart getirmiş. Devlet hastanelerinde muayene olsanda cinsiyet söylenmiyormuş 17. Haftaya girdim henüz daha cinsiyet öğrenemedim. Renkli ultrason da öğrenirsin diyip geçiştiriyorlar sinirden ağlıcam artık. Tamam sağlıklı olması daha önemli ama artık bende öğrenmek istiyorum. Benım gibi olan var mı ya