Nghn_ Gul-42 teşekkür ederimm bebisler icin her zorluğa katlaniyoruz mecburen yeterki saglikla gelsinler 🌺
Gul-42 Mrvehamzaoglu 37 ıken 39 gıyıorum😂bıde parmak aralarım yara oldu hep yarın kesmeyı denıycem ınş keserım 😂
Mrvehamzaoglu Gul-42 birinden yardım al en iyisi benim eşim yanımda değil şuan yoksa ondan rica ederdim 😂
istanbullugelin34 Mrvehamzaoglu 38+ 2 olduk sali günü konturolum vardı hersey normal beyefendinin keyfi yerinde pek gelesi yok gibi hala icerde oynasıyo bakalim ne zaman tesrif edecek 😄
Mrvehamzaoglu istanbullugelin34 Hahah aynen bende çatı muayenesi falan oldum sadece keyfini bekliyoruz benimkide hareketli maşallah hareket etmeyince korkuyor insan son haftalar ☺️
2308 Arelbenan daha yeni hastaneden geldim eve. 38+1 ve 1cm açıklık var sancılarım çıkıyor nstde ama yatış için erken olduğunu söyledi. Umarım hızlı ilerler süreç kasılmalarım biraz arttı🐣
Gul-42 Mrvehamzaoglu tırnaklarım kucuk eşim baktı sen buna uzamışmı dıosun dedı😂dedım bnmkı boyle uzuo kucuk dedı