Gul-42 Mrvehamzaoglu tırnaklarım kucuk eşim baktı sen buna uzamışmı dıosun dedı😂dedım bnmkı boyle uzuo kucuk dedı
Mrvehamzaoglu Gul-42 küçük diye etini kesmeye korkar belkide 😂 benimki uzadı ya tam oje sürmelik ama artık kim uğraşacak 😂
Mrvehamzaoglu Mavii02 Haftaya tam kırk haftalık oluyorum doktorum suni sancıyla doğumu başlatalım diyor bu hafta benim için hiç gecmicek sanırım 😂 hiç acilmam da yok inşallah suni sancı alipta sonra sezaryana dönmez acilmam olmazsa
Mrvehamzaoglu 0267 Valla ya gram sancı yok ağrı yok bekliyoruz bakalım gelmesse suni sancıyla doğumu başlatalım diyor doktorum da
Mavii02 Mrvehamzaoglu benim doktorum açılma olmadan suni sancı işe yaramaz demişti bende sezaryenden korktuğum için suni sancıya bile tamam derdim ama her doktorun görüşü farklı sanırım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ O kdr sancı çektirip umarım sezaryene almaz inşallah
0267 Mrvehamzaoglu ya ona da razıyım ama suni aldıktan sonra sezeryana dönersem diye korkuyorum bende. Benim doktorum 41 e kadar bekleriz dedi
ebru23 Mrvehamzaoglu bizdede yokn 10 38+4 bugun muayene oldum daha da gitmicrm valla hastane uzak kan su sanci bebek hareketsizli olursa giderim 40 dolunca gidicem olmassa dogum kismet artik oglum 40+5de geldi kizimsa zorlicak gibi sanki
Mrvehamzaoglu ebru23 Benimde hiç sancım yok 40 haftayı bekliycez bizde haftaya suni sancı ile doğuma girebilirim bende bakalım