marbling10
marbling10 canım benim ben de iki profa takipliyim üstelik sizler gibi degil faktör 5 leiden de dahil 5 genimde bozukluk var ama iğnenin miktarını değiştirdi doktorum bundan önceki kayıpta 0.6 vermişti suan 04 günde iki kereye geçti ve buna sebep olarak kilomu gösterdi neden diye sorduğumda kilona göre bu yeterli dedi 12 saat falan demedi coraspirin dedi o kadarına lüzum yok dedi ki haklı . Bazıları etkisinin olduğuna bile inanmıyor millete leblebi gibi dayıyorlar önlem amaçlı diye . Ayrıca oksaparın içinde yazar onda yazmasa nette bakabilirsin hangi kilonun kaç miligram kullanması gerektiği yazıyor . Bana günde 2 kez vermesinin sebebi piyasada 0.8 yok 0.4 vur dedi kilon fazla dedi (80)