Boncugummmm İlk gebeligim kaybettim. Sonra genetik e gitti. Orda teşhis konuldu. Gebelik boyunca iğne kullanilacagim söylendi. Neyse tekrard hamile kaldım. 4000.lik iğne ve coraapirisn kullandım. 2,5 aylikken tekrar düşük yaşadım ve 1.5 yıl hamile kalmadım. Vücut olarak beyin olrak dinlenmek istedim. 1.5 yıl sonra covid aşısı olmuştum. Aşıdan sonra hamile kalmışım haberim yok neyse günüm geçti dr gittim. Dr hamilesin dedi ve aninda hemen 6000′lik iğneye ve coraapirisn başladı. Suan bnde 14. Haftamin içindeyim şimdilik şükür iyi gidiyor. Rabbim büyüktür Emeklerimizi boşa çıkarmaz 🙏🙏 Sende içini ferah tut Allah’a sığın en iyilerini o bilir🙏