Kara96 Happy_mom44 Zaten isminin yanına ek olarak koymak istiyor bende kimlikte yazmasın ama kulağına iki isimde okunsun göbek adı gibi olsun istiyorum ama yeni kaybetti annesini çok hassas henüz acısı çok yeni kırmaktan korktuğum için direk hayır olmaz diyemedim
yamacinannesii Happy_mom44 Ya neden sürekli erkek anneleri babaları böyle taleplerde oluyo ben hiç görmedim kız ailesi istesin
Yagmuricenkiz Happy_mom44 benim adam da babamın adını koyalım dediydi ben kendin doğurduğunda koyarsın dedim avucunu yaladı
Gull_94 Happy_mom44 benım ıcımden geldı ben koydum ıcımden gelmese ısterse ellı alem saygısızlk gorsun umrumda olmazdı acıkcası anne ısmı koymak saygısızlıksa bı kadına bebegıne ısım vermesını cok gormek daha buyuk saygısızlık
Cocukgelisimci-biranne Gull_94 Aynen canım. Bide bu konuda insanın kararı bunca zaman eşine ve ailesine göre de değişiyor bence. Şimdi benim eşimde dedesinin ismini koymak istiyor benimde ister istemez içimden geliyor açıkçası. 🤷🏻♀️ Çünkü eşimin hatrı var. Bunca zaman kötülüğünü görmemişim… Birde cinsiyet belli değilken ilk ben ona talep etmiştim. Beni ananem ve dedem büyüttü kız olursa soyadlarını kızıma verip yaşatmak istiyorum demiştim. Hiç inkar etmemişti. (İpek) Sonra erkek olduğunu öğrendik onu da dedesi büyütmüş o da istedi haliyle bende karşı çıkmadım. (Mehmet Arden) olacak Allah’ın izniyle. Her ne kadar 9 ay biz taşıyor olsakta Benim çocuğumsa onunda çocuğu sonuçta. Bazı şeylerde orta yol bulunmalı. - istisnalar hariç-
Busrra Benim eşim de koymak istedi annesinin ismini, vefat ettiyse olur ama yaşayan birinin ismini koyunca ayri bir birey gibi hissedemiyorum ben. Bunu da dile getirdim. Hem annenin hem babanın içine sinmeli isim olayı aslında :/
Limonveannesii Happy_mom44 biraz kaba olucak ama b.k kokar ad çeker derler bizde ona göre koyun koyacaksınız 😂😂😂
Zeyzeykr Happy_mom44 hayatta koydurtmam eşimin annesinden nefret ediyorum nışanlılığımdan beri burnumdan getirdi herşeyi kan çıkar kesinlikle 👊
Dilekcnkn Happy_mom44 Ne alakası var saygısızlıkla yaa ben eşime bu baştan dedim ya sen koyacaksın ya ben başkası ben bırakıcam dese kabul etme insan kırmadan nasıl söyleyeceğini bilmiyor ama o anneyse seninde annen var o yüzden anne baba ismi koymak mantıksız bence
minikkoalaam Happy_mom44 benim esim daha tanistigimiz zaman annesinin adini koymak istedigini soylemisti. annesinin adi ipek ben de bu ismi cok sevdigim icin kabul ettim. eger sevmedigim bi isim olsa kesinlikle istemezdim 🤣🤣 bence annesinin adi olarak degil de sevip sevmediginizi dusunun ona gore karar verin. ciddi sekilde istemediginiz halde esiniz israr ederse o zaman ne yapilabilir bilemiyorum 😕
Happy_mom44 minikkoalaam Bende bilemiyorum kayınvalidemin ismi güzel de içime sinmiyor ki ben modern isim olsun istiyorum
Kbr-2 Happy_mom44 kusura bakma ama asıl eşinin yaptığı saygısızlık bu bebeği taşıyan acısını çeken sensin doğduğunda da geceleri sen uykusuz kalcalsın sen yüne yorulacaksın en çok senin hakkın ama ortak konmalı annesi ismi değil ama çok kızıyorum böyle erkekler ya
Znur1997 Esım babasının adını koymayı k dusundu teklıf de ettı hatta cevreden de dıen cok oldu bunu bana. Ben kesınlıkle kabul etmedım. Birinci sebeb kayınbabamn ısmını koysam o torununu daha da cok sevecek ve 2. 3.torun oldumu onlara fazla ılgı olmayacak dıe kabul etmedım. 2.cı sebete benm kaynanam kayınbabam olsn bana ne dugun ne kına ne altın taktılar esyanu alırıx dedıler hurda esy aldılar bana 🤦♀️gelınlık gıyemedim daha 2.bebegımde yolda 🤷♀️beniö içimde bazı seyleri ukte bırakan ınsanlarn adını koymam. Eşim yuzunden konusmak mecburiyetınde kalıyorum yoksa canları cehenneme gram kadar sevmem onları. Onun ıcin ılk oglumada koymadm 2.oglumada koymadm ısmını
Zeyzeykr Znur1997 bende aynen senin gibiyim cnm hiçbişey yapmadılar hiç bi hakları yok bende benden çıkan çocuktada hak sahibi olamazlar o yüzden çocuğumu göstermicem bile o insanlara ben senin yerinde olsam konuşmazdım bile
Mrv1007 Happy_mom44 ben istemezdim en başından da söyledim. Kendi annemin ismini de koymam, milyarlarca isim varken neden onların ismini koyuyoruz ki bana aşırı aşırı saçma geliyor asla kabul etmem de kendi anne babamın ismi için eşime baskı da yapmam.