Happy_mom44 öncelikle başınız sağolsun. Benim eşimde tutturdu annemin adını koyalım diye ben istemedim çünkü onun annesinin torunu kadar benim annesinde torunu, ama sizin durumunuzda olsam hiç birşey demezdim kendimi onun yerine koyardım, bizde anne olcaz sonuçta annenin yer bambaşka… bence ikinci isim olarak kırmayın eşinizi diğer ismi içinize sinen olsun.. muhtemelen sizin koydunuz isim daha çok kullanılır büyüyünce kızınız kendi karar verir diğer sadece kimlikte yazmış olacak