Burcu-baby Nazli_ayar ben kendim havzadayım da muayene ücretinde Oyak indiriminden yararlanıyoruz da nst de mi indirimli onu bilemedim yanlış bilgi vermm başka hastalarda 10 TL ödedi onu gördüm ama onlarda mı indirimli ödedi onu bilemiyom canım
Nazli_ayar Burcu-baby Bizimde oyak indirimimiz varda. Acaba o şekilde mi 10 lira dicektim. hangi doktora gidiyosun
SlmMlk _asyam_ Ben hiç bir şekilde ödeme yapmıyorum Nst için hatta bu 3.gebeliğim diğer ikisinde de aynı hasteneyi tercih ettim muayne olsun doğum olsun hiç bir zaman Nst ücreti istemediler
Busrayilmaz2 Edanur-gul Hastanem çok uygun doğum vs cuma doğumum olucak hayırlısı ile 1900 TL Sezeryan sağlık sorunlarından dolayı hatta yeni zam gelmiş ama gün belli olduğundan ve hastanenin 2 doktoru rahatsızlığımla ilgilendiğinden 1 yıldır zamsiz oluca.❤️🥰
Edanur-gul Busrayilmaz2 sevindim sizin adınıza Rabbım sağlıkla evladinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤
Burcu-baby Pelincilingir aradığınızda bilgi veriyorlarmış bende bi arkadaş daha ona gidiyor ona sordum da eşi sormuş 4000 TL demişler onlara