Edanur-gul Tombisss1 erken doğuma riskiniz yoksa bildiğim kadarıyla 37 38 gibi başlıyor ama kimisi 34 giriyor kimisi 35 de doktorun inisiyatifi kalmış
kirpapatyasiii Edanur-gul hastaneye göre değişiyor canım bazısı çok cüzi alıyor bazısı muayne içine sokuyor bazısı da benim hastabe gibi 210 alıp somuruyor🙈🙈
Burcu-baby Pelincilingir ilk doğumumu sezeryan olmuştum Samsun medibafra Hastanesi’nde olmuştum gayet memnun kalmıştım
Burcu-baby Pelincilingir aradığınızda bilgi veriyorlarmış bende bi arkadaş daha ona gidiyor ona sordum da eşi sormuş 4000 TL demişler onlara