SlmMlk Nazli_ayar Ah keşke olsa ama oda yok maalesef 😂 hatta en ufak ağrimda sancım da doktoruma msj atıyorum hemen muayene için çağrıyo gidiyorum kaşeli kağıt verip ücret vermediğim zamanlar bile oluyor açıkçası 🙊
Busekayra Edanur-gul canım özelde muayne parası zaten veriyorsun bidaha nst için para ödemiyorsun. Örnek muayne 100 nst 50 gibi. Onun ayrı ücreti yok nst içinde muayenenin 😍
Umudayolculuk36 Burcu-baby oyak çok indirim olmuyor %5 10belki ama direk kurumla anlaşması olunca iyi oluyor bizimde normalde 85 biz 15e oluyoruz muayenede bunasa şükür olmasa napardık bilmiyorum
SlmMlk _asyam_ Ben hiç bir şekilde ödeme yapmıyorum Nst için hatta bu 3.gebeliğim diğer ikisinde de aynı hasteneyi tercih ettim muayne olsun doğum olsun hiç bir zaman Nst ücreti istemediler
Seminn Edanur-gul bi hastane de 30 tl vermiştim bi diğerinde muayene parasının içinde olduğunu söylemişlerdi. Değişiklik gösteriyoe belliki canım
Ayseee4238 Edanur-gul Kayseri’de 15tl veriyordum ama muayene ücreti verdiğim zamanlar almiyolardi yani 1hafta verip 1hafta vermiyordum
Edanur-gul Tombisss1 erken doğuma riskiniz yoksa bildiğim kadarıyla 37 38 gibi başlıyor ama kimisi 34 giriyor kimisi 35 de doktorun inisiyatifi kalmış